Kem :3

By aimanhanis. - 20:11



Assalamualaikum dan haii :3 dah cuti sekolah k cuti ! haaaaa , bebasnyaa aku :3 okay harini 17/11 and esok ? genap 6 bulan k 6 bulan. hahaha xD okay tuh bukan tajuk harini , so STOP ! ecece :* nampak tajuk tuh? haaa, yang tuh aku nak cakap pada hari ini pada pukul 3 42 minit 54 saat dan blablablaaaa -_- lama tak bukak blog nih. GA pun aku tak sempat nak check. hahahaha xD penat k penat. haihhh , okay next


aku pergi kem kenaikan pangkat bertempat di PULARES Batu Gajah, Perak. ramai lah jugak pergi. ade 6 buah sekolah tak silap aku and total semuanya 59 :3 banyak ah aktiviti kat sana yang tak boleh aku lupakan. haha, first day tuh kan ? pagi tuh sebelum nak bertolak pergi pulares, sumpah masing2 sedih. ape yang sedih pun aku taktau :3 4 hari je pun xD okay , ade budak cakap 4 hari lamaa -- hmm, and masa nak naik bus tuh kan, aku tengok hannim and ronald menangis choo :3 sweet je aku tengok depee tuh, aku? hmm. dah nangis puas dah malam sebelum aku nak pergi tuhh :* hahahaha xD and and budak sekolah aku and budak ambrose je sampai dulu masa tuh tak silap aku. sekali and jurulatih semua lahh kan :3 aku, shira, fieza and hannim keluar2 bus je cari dorm dulu kott :3 eh bukan diorang. aku dulu xD haha. masing2 dah letak and kemas barang semua dalam dorm tuh , ambik masa rehat kejap sementara tunggu sekolah lain. masing2 buat keje masing2. shira and fieza lekat dengan fon and aku lekat dgn novel je masa tuh lepas habis gayut dengan Adi. lepas solat zohor semua , jurulatih panggil suruh melapor. haaa time nih aku malas nak ingat. sebab din aku kene marah. shit habisan dekat din ! -_- elok2 lepas melapor dah bagi sedia, aku kena ketuk dengan Po Fairus. dia cakap aku main2 . babeng apakah nih? ni smua punca din ! herghh -_- lepas melapor semua ade taklimat ringkas dari Encik zam and aktiviti ceramah ceramah sampai malam. and malam yang pertama kat pulares , okay nih pelik. malam tuh aku tidur, senang citer aku tidur sebelah shira. aku TERbangun 4 kali. first aku bangun waktu shira mengigau. dia cakap jangan kacau whatever lah. second aku bangun sebab terkejut sebab shira tetiba tarik tangan aku and then dia peluk -_- third aku bangun shira tidur terbalik, and last aku bangun sebab ade orang kejut. haha xD tapi yang tadi tuh buat aku pelik. tertanya2 knpa shira jadi mcm tuh :3 okay second day shira baru bagitau aku dia ade deria keenam and boleh nampak benda tuh. shira baru cerita semua hidup dia kat kami. sumpah aku terkejut waktu dia cerita yang dia mengigau tuh dia nampak benda tuh kat sebelah tandas. dahlah aku tidur betul2 depan tandas -_- and waktu dia tidur terbalik tuh pun dia nmpak jugak. haihh -.- shira shira, cikgu fiz pun ad cakap tempat tuh keras. second day kiteorang ade latihan kawad. tapi sebelum tuh aku jumpa fake adi kayy xD hahaha. aku , shira and fieza perli sambil panggil dia adi. dia buat muka selenge pulak choo xD hahaha. okay, tengah syok2 hentak kaki bagai semua fieza and shira jerit dari belakang. diorang kata adi datang. saje ke ape -_- sekali toleh belakang , mau nak tercekik aku -.- ape lah dia buat kat sini ? sumpah aku tak percaya yang adi datang, hahaha xD takpe, kebetulan aku tengah rindu diaa masa tuh :') habis kawad semua kiteorang dapat tshirt warna oren. and lepas tuh rehat kejap. mandi2 semuaa and rehat kejapp sambil makan biskut yang dia bagi tuh :3 heeee, keluar2 jee. tengok cikgu fiz dah pack barang nak balik lumut, aloo. sumpah rasa kejap je tengok adi :/ hmm. nak buat mcm mna ? haihh :3 petang sampai malam tuh kami ade ceramah pasal patah, ASAP , senjata , eh kejap. waktu maghrib tuh kan. fieza dengan hannim mengadu, masa nak masuk bilik, kipas terbukak. diorang kata diorang ttup kipas masa tuh. kesian fieza menangis dia. hmm, aku pun taktau nak ckap mcm mna. benda tuh pandai dah main2 dahh . malam tuh jugak ustaz, PO minah , PTI Lan, Koperal, Po Fairus, datang dorm kami. bincang kata nak pindah dorm. aku sumpah kata taknak dah. takkan nak pindah hujung tuhhh -.- PO fairus dengan PTI lan ambik kain tutup tingkap sebelah tandas tuh. shira selalu mengadu dia main mengintai kat situ :/ elok2 tidur malam tuh tetiba je blackout ! nohareee . gelap gila babunnya siot ! masa tuh aku terjaga. sumpah gelapp gila, aku tak berani nak tengok tandas wehh, aku terus cari tangan shira ajak dia keluar masa tuh jugakk :/ aku, fieza, hannim and shira keluar. kami keluar masa tuh takde sape pun kat luar. kau tahu. Macam PULARES tuh takde orang, sunyi , gelap. and tetiba ade satu cahaya , tengah cari something. kami pandang cahaya tuh. aku kalau malam rabun teruk gila. so , pandangan aku kabur je waktu tuh tapi still boleh nampak. sape ntah gatal mulut tegur benda tuh terus cahaya tuh melilau nak lari. aku masa tuh mamai, diorang yang citer, and tetiba shira cakap " weh gila, bukan orang lah" and cahaya tuh terus melilau and lari laju gilaaa. aku , fieza and hannim dah cuak ah. adoi shira nih kalau ye pun jangan lah cakap pakai mulut. pakai hati tak boleh kee? kami lari terus masuk , duduk atas katil and pegang tangan masing2. semua ambik keputusan nak baring. and waktu nak letak kepala tetiba ade lampu ada balik. alhamdulilah. allah saja yang tau betapa lega hati aku masa tuh :3 pagi tuh lepas EMA, kitorang rewind balik apa yang jadi. cuba tanya budak lain. sah diorang semua tidur mati -.- hahaha. hari yang ketiga kami ada ujian kawad and teori. alhamdulillah ujian kawad aku dapat markah 65%. hahaha . ujian teori pulak aku dapat 75%. kekeke , sebab dapat soalan yang senang and tuh pun aku tk dpat jawab. dia bagi soalan dalam pangkalan ade berapa trafic light ? and bangunan paling tinggi sekali dalam pangkalan. nohareee -_- haha. hmm, sebelum tuh, aku tengok ameer je datang. tercari2 jugak adi datang tak? last2 dia tak datang, varsity dia je datang -_- haihh,  lepas PO mus izinkan aku siap2 utk malam budaya, aku terus masuk dorm sorang2, duduk kejap pegang varsity adi. takpelah. varsity dia pun dapat ubat rindu aku sikit. haha :3 sambung balik, masa tuh aku nak mandi, dah ambik tuala semua , time nak bukak baju tuhh, bnda tuh main ketuk tingkap and main bisik2 pulakk -.- berderau darah aku masa tuh. aku butang balik baju aku , aku terus keluar tunggu diorang habis exam. nak nangis aku, tapi aku tahan. sampai diorang sampai. shira tanya kenapa. aku terus nangis. aku citer kat shira. shira ckap jgn masuk dulu. pergi makan dulu . sumpah aku takut masa tuhh . aku malas nak ingat. aku melantak banyak2 . hahaha xD malam tuh ade game dgn diorang. sumpah best. dgn farah, ain, fatty, and lain2 lahh. sumpah rindu. and malam tuh lepas game , kiteorang semua ad tugas sblum tidur. susun kerusi lah. lpas susun kerusi tuh , shira pergi belakang. aku ikut dia dari blkg, and tetiba dia brhnti. sudah. aku tau dah dia nmpak apa, aku terus panggil dia msuk dorm. malas nak tggu situ lama2. Leading buat lawak pun dia tak gelak dah. sblum nak tidur tuh shira marh2 sebab ad org bising. aku dah tak sedar kan diri masa tuh. dah mamai dgn varsity adi tuh. aku pun risau jugak tgok shira. shira mmg marah gila sampai dia kluar dorm. kluar2 dia duk diam je, and masuk tidur balik. dia kata takde sesiapa pun kat luar. haaa. aku sruh shira tidur je masa tuhh. mlm tuh seblum subuh blackout lagi. aku acah2 berani nak keluar. elok okay dah ade lampu semua tetiba blackout balik. mau nya tak melompat aku masa tuhh -.- aku terus lompat kat katil fieza terus baring sebelah dia. haha. acah2 berani sangat. 3 kali blackout choo -.- nasib baik ade orang jugak kat luar . haihh :3 lepas EMA, kami semua siap2 utk majlis kenaikan pangkat. dah habis smua tuh masing2 pack barg sebab nak balik dahh. sblum balik tuh shira sempat gurau . haih dia nihhh xD dalam bus kiteorang semua gelak2. Leading buat lawak bodoh. hahaaha :'D sumpah best dengan kem tahun nih. yang aku plik. aku tak bnyak sangat kene. tapi kami still tetap tahan duduk blik tuh. haha :3 okay kami kuat. roarrr XD hhahahaha. kenangan aku takkan lupakan dgn diorang semuaa :*


*Smk Pangkalan TLDM :3

*Lepas Ujian kawad kaki :'3

*Leading yang suka menyakat tuh -_-

*Time nak bergambar. sempat lagi tuh kami :'3

* Malam last kat pulares :'D

* Time ceramah tuhhh xD khusyuk choo :3

*masa bergambar. semua sporting choo :'D dengan jurulatih sekali :*

and lasttttttt 

*with my Bonda. teacher Fiz. rindu akan kenangan nihh :'3

  • Share:

You Might Also Like

0 comments