Nama

By aimanhanis. - 20:00






Hobi aku; Aku jenis suka letak nama orang disetiap quotes yang aku jumpa. Tak kisah lah quotes apa pasti aku akan letak nama. And setiap nama tu takde langsung kaitan dengan orang yang tengah hidup. Like example : act like nothing's wrong - Top

Tu ha. Ayat tu. Last sekali aku letak nama. Siapa top? Tu ha ahli kumpulan bigbang. Tu pulak tajuk lagu dia. See? Takde kaitan dgn org pun. Cuma setiap quotes yang aku jumpa tu la yang ad kaitan dgn aku. Kdg2 org sekeliling ak pun ada jugak kene tempias daripada quotes yang ak jumpa. 

Mcm helga. Aku ambik nama tu dari watak liza koshy, pelakon and vlogger orang putih yang kelakar tu. Dlm vlogger dia ada jadi helga. Perempuan yang serious tak pernah senyum. Dia suka buat keje gila and bila org tgok dia sumpah kelakar tapi dia tak sedar pun. 

Rino pun sama. Ak ambik kat salah satu vdeo vlogger liza koshy dgn pakwe dia. Lupa pulak tajuk apa tapi rino tu lelaki yang sweet. Sanggup layan helga tak kira orang kata yang helga tu gila takde perasaan and so on. 

Mateo pulak watak lelaki yang aku baca komik dari webtoon. Miss abbort and the doctor. Mateo tu ank sedara doctor tu, baru umur 17 tapi cita2 dia nak bercinta dengan miss abbort yang jauh beza dengan umurnya. Mateo ni pandai berkata dan pandai berkias dengan bapak saudaranya the doctor. Sepatutnya ak nak ambik nama doctor tu tapi mcm tak best je and tak prlik sangat bunyi dia tu. Thats why ak ambik mateo sebab bunyi macam mateo jatuh dari langitttttt haa

And joon pulak nama blogger aku yang lama. Joon ni dari aku masuk dunia blogger tak silap. Tak pasti lah bila tapi serious dah lama. Waktu aku mula2 blogger ak ada masuk group blogger newbie. And setiap blogger ada nama sendiri. Well ak pun kuno tktau nk letak nama apa. And tambahan pulak masa tu aku tengah gilakan kpop and kumpulan Mblaq. Ada akak group tu bagi cdgn cuba ambik bias adik and gabungkan nama adik dgn dia. Aku pun puas buat nama tu nama ni. And ak tengok sorang2  ahli mblaq. Yang ak ingat thunder dgn lee joon lah. Tu yg paling minat pun. And sorang tu nama Lee Joon. Pandai menari. Hensem, comel, kelakar and pernah masuk running man. And start dari situ aku pilih dia jadi bias aku and aku letak nama aku dgn nama hujung dia jadi title besar blog aku. Hanisjoon. See? Manusia yg hidup dgn aku dulu takde langsung kaitan dgn nama joon ni. Cuma nama joon ni sllu ak letak kat last post aku dkat cerita2 yang ak benci dulu. Macam satu post ni ak letak pasal aku benci manusia macam kau and blablabla last sekali aku letak signature hanisw/joon. Ak bayangkan yang aku tak perlu jumpa manusia macam kau disebabkan aku dah ada joon yang lagi bagus dari kau. Setia dengan aku and selalu buat ak ketawa. Kan ak kata, peminat kpop dulu takde masa nak bercinta dsebabkan trlalu taksub dengan bias dia. Mcm aku lah sanggup mimpi yang joon tu pakwe aku. Even ak tahu dia tk layak pun utk ak. 😏 Ak bukan takut nak gtau joon or jooniess tu apa and siapa cuma malu sebab yela cerita lama kan. Ada ke nak PERCAYA. Budak lagi aku tahu apaaa. Tahu berangan jumpa joon ak nak peluk and kahwin dgn dia semuaaaa. Ak tak sedar diri lagi. Tu pun sedar lepas habis pmr. Lepas pmr baru acah matang. Acah je dulu. 

Dari dulu lagi aku suka main dgn hobi ak ni. Macam ada keje jugaklah nak buat bila sunyi. Skrg ak dah giveup dengan hobi ni. Disebabkan hobi ni boleh bawak gaduh dengan orang. Takde orang pun nak support ak. Ada jugak salahkan aku sebab tak reti jaga hati orang. Ops. Hahahahahahahahaha eh angan aa amik ati em em. 😏 And noted aku terima apa yang dia salahkan ak tu. Ak memang jenis suka sakitkan hati orang. Eh betul. Serious ni tak memain. Sakitkan hati orang dengan kisah aku yang lama. Dengan perangai aku yang macam ni. So lepas ni just be yourself. No more quotes. No more names. Just me and myself. Takde dah letak nama tu nama ni utk setiap quotes yang ak jumpa. Just zero. Blank. Lepas ni kita main emoji pulak. Quotes boleh dah nk dikatakan jatuh haram utk aku. Yela, taknak orang lain sakit hati dengan aku. Susah wo. Payah nanti. 

Sedihnya. Ak nak jugak rasa orang support hobi ak ni but naaaaaa in your dream jela man. Hahahahahahaha. Simpan dalam dalam. Sebab takde tempat nak luah. Shh thankyou blogger. 7 tahun. Even kejap ye kejap tak dengan kau blogger. And ak harap kau tak kecewa dengan aku blogger, kalau aku buat keputusan nak stop berblogging. Bukan sebab dah ada tempat nak bergantung cuma hm well, as long as you know me hahaha * senyum sinis. Buku denim ada. Tapi setakat ni keputusan tu hanya niat je la. Jangan risau eh awak * usap logo blogger


Gila memang macam ni. Cakap sorang2. 
 
 
sincerely ;
π’Άπ’Ύπ“‚π’Άπ“ƒπ’½π’Άπ“ƒπ’Ύπ“ˆ

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. eh samalah saya pun minat second genration punya group rindu dorang comeback even dorang mostly dah disband

    ReplyDelete